Kassesystem til kommissions-loppemarked
Driver I en loppebutik, hvor I sælger varer i kommission, eller skal I til at åbne en butik? Vi leverer det system som I skal bruge til butikken!
Systemet er udviklet til at kunne fungere i loppebutikker, hvor der handles med brugte og nye varer på kommissionsbasis. I denne type butikker kan man typisk leje en reol eller en stand, og så sørger butikken for at sælge varerne for standlejerne. I butikken printes labels med stregkoder, og varerne scannes og betales ved kassen.
Systemet kan snakke sammen med jeres økonomisystem, så jeres bogholder/revisor let kan hjælpe jer med at holde styr på regnskabet i dagligdagen.
Når man driver denne type forretning er der en række ting som man skal være særligt opmærksom på:
- Regler for moms skal overholdes! Den leje som standlejerne betaler er eksempelvis momspligtig, og desuden skal der betales moms af butikkens optjente kommission.
- Det er meget vigtigt at have et godt overblik over hvad de enkelte standlejere skal have udbetalt når kommissionen er fratrukket.
Der er mange flere ting som der skal være styr på – og Loppeonline.dk hjælper med at holde styr på disse ting!
Følgende funktionalitet er nogle af de ting som er tilgængelige i systemet:
- Man kan oprette standlejere med tilhørende oplysninger
- Standlejerne kan inviteres til Loppeonline.dk, så de let kan følge med i deres salgstal fra deres smartphone, tablet, PC eller Mac.
- I kan registrere standlejerens lejeperiode.
- Der kan let printes labels med stregkoder til standlejerne.
- Varerne scannes ved kassesystemet, og modtag betaling med alle de gængse betalingsmidler.
- Når standlejerne skal have udbetalt deres optjente penge, så kan I generere afregningsrapporter. Pengene kan udbetales ved kassen, eller I kan generere betalingslister, som kan importeres direkte i jeres netbank.
Alt i alt et komplet loppemarkedssystem!